Arta care Renaste Episod Pilot: Toporul

Salutare tuturor si bun gasit si aici. Multumesc tuturor pentru ca apreciati acest blog. Un loc in care arta prinde forma, aspect si frumusete. Aici afli placerea cu care este modelat fierul, pentru ca la final sa iasa o capodopera de arta.
  Asadar astazi mi-am propus sa incep un mic proiect prin care sa prezint obiecte, modele de elemente, flori si multe altele, totul cu ajutorul fierului forjat. Imi propun sa prezint moduri prin care prinde forma si se transforma in arta o bucata de metal inrosit.
  Asa ca in continuare voi incepe cu ceva ce toti folosim daca locuim la casa. Asadar sa aflam impreuna cum i-a nastere un topor.




Asadar am vazut in prima parte cum se creaza acea lama irezistibila, sa vedem mai departe perfectiunea si daruirea cu care un fierar o face. Din pacate celelalte doua parti nu am reusit sa le adaug.
  Cam acesta a fost episodul pilot dintr-o serie ce am inceputo. In urmatorul episod o sa incerc sa va propun ceva cu adevarat artistic. Dar sa pastram surpriza.
  As fi onorat daca ati da cate un like & share si va astept cu pareri in sectiunea coment de mai jos, dar si cu sugestii de adevarate opere de arta.
Si ca o avampremiera la ce urmeaza, pregatesc o varianta video a urmatorului proiect realizat cu amprenta FerArt. Asa ca fiti pe faza.



Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Niciun comentariu: