Servicii


DISTRIBUIM SISTEME ELECTROMECANICE DE AUTOMATIZARE

Pentru:
* porti batante si culisante
* usi de garaj
* rulouri metalice
* bariere auto
Puteti deveni partenerul nostru doar daca desfasurati o activitate de vanzare sisteme automatizari, sisteme alarma, confectii metalice sau daca sunteti aveti contract de colaborator.
Pentru Oferta de pret contactati-ne:
0758654208 - Zota Ciprian

-CONFECTII DIN FIER FORJAT-

Avem o gama larga de produse din fier si fier forjat la preturi promotionale ce incep de la 150 lei / m2, reduceri de pana la 30%, promotii.
Gama de produse include:
* porti si garduri din fier forjat
* balustrade si scari din fier
* copertine si terase din fier acoperite cu prelata PVC
* prelate auto
Posibilitatea achizitionarii si in RATE

Pentru a vizualiza intreaga gama de produse si servicii va pregatim in curand un site ce va contine o galerie a modelelor prezentate, a produselor, serviciilor si mai nou calculator ONLINE al pretului pentru fiecare produs prezentat.

In speranta ca v-am atras atentia va rugam sa reveniti pentru a vizualiza, in curand, site-ul nostru ce va contine toate informatiile necesare in a va decide sa alegeti serviciile noastre.
Va multumim pentru intelegere.
CONTATI PE NOI, SERIOZITATE PENTRU OAMENI SERIOSI

CONTACT:
0766404576

E-MAIL:
cyrosnews@yahoo.com





CiprianCNS

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor ÅŸi nu numai.
Am vizionat cu atenÅ£ie blogul tău ÅŸi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante ÅŸi de originalitatea articolelor. Felicitări ! ÃŽncep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului ÅŸi am deschis ÅŸi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreÅŸti, poÅ£i să ne recomanzi orice articol ÅŸi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!